Skip to main content

“Scepter heeft ons nog nooit laten zitten!”

 
 

De mensen achter Scepter

Ronald van Boven: “Vóór Scepter leek het hier af en toe wel een soapserie!”

Ronald van Boven is operationeel manager bij vakantiepark De Bergen in Wanroij. Het afgelopen jaar verzorgde Scepter voor hem de complete huishoudelijke dienst: het schoonhouden van verhuurchalets, toiletgebouwen en horeca. Van de inzet van mensen tot het bepalen van de werkzaamheden en het maken van de planning. De opbrengst? Rust!

Volledig ontzorgd

“Voorheen hadden we zelf iemand in dienst die verantwoordelijk was voor het facilitaire werk. Maar als er problemen waren, kwamen medewerkers toch altijd bij mij uit. Zeker in het hoogseizoen leidde dat soms tot een soort soapserie met dramatische toestanden. Nu kan ik alles uit handen geven: dat geeft ontzettend veel rust. Ook al voelde het in eerste instantie als een groot risico, want ook Scepter zou ons in de steek kunnen laten. Maar dat is gelukkig nooit gebeurd. Sterker nog: het vertrouwen is in een jaar tijd alleen maar gegroeid!”

Het komt goed

“Bij Scepter doen ze wat ze beloven. Dat is een verschil met andere uitzendbureaus. Daar hebben we vaker meegemaakt dat er zes medewerkers zouden komen en er uiteindelijk twee kwamen opdagen. In dat geval hebben wij écht een probleem. Nu betalen we om dat soort situaties te voorkomen. Natuurlijk heeft ook Scepter te maken met werknemers die niet functioneren, of die ons laten zitten. Daar ontkom je niet aan, vanwege de sociale problematiek onder dit type arbeidskrachten. Maar onze contactpersoon Kasia Drygala lost dat altijd op. Daar zal achter de schermen meer stress bijkomen kijken dan dat ik zie. Maar een oplossing komt er. Altijd.”

“Scepter heeft ons nog nooit laten zitten!”

Samen gegroeid

“Het is mooi om te zien hoe onze samenwerking steeds steviger is geworden. In het hoogseizoen had ik wekelijks een afspraak met Kasia. Om te overleggen over wat ik zag en hoe zij dat ervaarde, en om verbeterpunten met elkaar te delen. Het was prettig om elkaar met regelmaat fysiek te zien en snel te kunnen schakelen. Daarbij merkte ik dat Kasia echt iets deed met wat ik zei. Zo vond ik de manier van factureren te ingewikkeld. Daar werd naar geluisterd en haar collega Jop ondernam direct actie. Ook dat heeft bijgedragen aan het snelgroeiende vertrouwen. Een lijn die we voortzetten in 2023. Want onze facilitaire organisatie is bij Scepter in goede handen!”

Ook meer rust creëren, omdat wij jou werk uit handen nemen? Kijk op www.scepter-bv.nl of mail naar info@scepter-bv.nl.